Foto als bijlage in mail

Sinds IOS 14 worden foto’s niet meer als bijlage jpg meegestuurd in mail, je moet deze dan eerst opslaan als afbeelding is hier een oplossing voor ?

Jan

Reacties

  • Misschien begrijp ik het niet maar als je een foto wilt meesturen dan staat die toch al op je telefoon?
  • Ik heb hetzelfde probleem. Inde mail voeg ik een foto bij. De foto’s van de cameraroll worden als voorvertoningen weer gegeven in apple mail. Niet als bijlage. De ontvangers kan de foto ook niet opslaan. Kan iemand helpen zodat de foto’s als jpg worden meegezonden?
  • Ik heb hetzelfde probleem. Inde mail voeg ik een foto bij. De foto’s van de cameraroll worden als voorvertoning weer gegeven in mail. Niet als bijlage.
  • Zou het kunnen dat het probleem is dat je foto's in iCloud worden opgeslagen, ...? Ik heb dat probleem ook op de mac, als ik documenten doorstuur die vanuit iCloud Drive bijgevoegd worden als bijlage, soms komt dit document niet toe! Het werkt dan wel weer als je het dupliceert en fysiek download uit je Cloud en doorstuurt.

  • Kan iemand een oplossing bieden voor het verzenden van foto’s vanaf iphone via mail naar windows pc. Tot kaatste update kwamen foto’s binnen als bijlage, nu in de mail zelf. Hoe kan dit worden teruggezet?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Heeft iemand de oplossing gevonden?
  • Ik verstuur nu maar foto's via WeTransfer van mijn telefoon naar computer, helaas. Ik vind het maar omslachtig zo
Log In of Registreer om te reageren.