App Niet meer in AppStore

De app CalCube heb ik in 2014 aangeschaft en hoewel hij niet meer in de AppStore staat is hij al die tijd meegegaan, ben er zeer aan gehecht, maar sinds het overzetten van de iCloud backup naar de nieuwe iPhone 12 Max Pro, zie ik alleen nog het wolkje met de mededeling app niet meer in AppStore. Via niet op deze iPhone is hij ook niet meer terug te vinden. Is er nog een manier om hem uit de back-up op de iMac te halen of een andere methode-onderzoek hem weer te installeren? De ontwikkelaar reageert helaas niet meer! Wie weet raad?

Reacties

  • Het kan dat de app 32bits was en dan werkt deze op de iPhone 12 niet meer.

    Als deze wel 64bits was moet je deze terug kunnen halen door op de iPhone naar de App Store te gaan. Dan zie je aan de rechter kant waarschijnlijk een icoontje met je initialen, hier klik je op.
    Kies vervolgens voor aankopen.
    Hier zou CalCube tussen moeten staan als deze nog op jouw iPhone werkt.
  • Dank Jemmie, de app werkt nog steeds in iOS14 op mijn iPhone 7Plus, dus ik neem aan dat ie 64bits is... Is er niet een manier om hem uit de back-up op mijn iMac te vissen en hem dan via iTunes weer te installeren?
  • Apps worden niet in een backup opgeslagen, alleen alle instellingen. Heb je geen naar de aankopen zo als ik beschreef?
Log In of Registreer om te reageren.