iPod classic niet meer te synchroniseren???

DreDre
November 2020 aangepast in iTunes- en App Store
iPod classic wilde ik weer synchroniseren via de Mac? Mij lukt het niet ineens meer... IK gebruik het apparaat nog dagelijks in auto en op vakantie. Lang net support aan de lijn gezeten (senior advisor!) en conclusie is apparaat te oud en wordt niet meer ondersteund 😧 Twee weken geleden werkte het nog normaal.....
Ipod staat in Finder maar niet de mogelijkheid om te synchroniseren....ZEER JAMMER. Weet iemand een mogelijkheid om toch te zorgen dat ik nieuwe muziek er op kan plaatsen?

Reacties

  • iPod classic wilde ik weer synchroniseren via de Mac? Mij lukt het niet ineens meer... IK gebruik het apparaat nog dagelijks in auto en op vakantie. Lang net support aan de lijn gezeten (senior advisor!) en conclusie is apparaat te oud en wordt niet meer ondersteund 😧 Twee weken geleden werkte het nog normaal.....
    Ipod staat in Finder maar niet de mogelijkheid om te synchroniseren....ZEER JAMMER. Weet iemand een mogelijkheid om toch te zorgen dat ik nieuwe muziek er op kan plaatsen?
  • November 2020 aangepast
    Je hoeft niet te schreeuwen :-), titel aangepast.

    Welk OS gebruik jij?
    Zelf geen ervaring, maar wat ik lees is dat de oplossing voor veel gebruikers is om de iPod volledig te restoren.
    Daarna lijkt het wel weer een optie om deze te gebruiken.
  • Dank je Jemmie, maar de laatste software staat op alle apparaten. En daarmee werkte het 2 weken geleden nog wel...
  • zou het kunnen als ik een oude iTunes software download wel werkt?
    https://support.apple.com/nl_NL/downloads/itunes
  • Als jij op de laatste macOS draai werkt iTunes niet meer.
  • ah ok , dank je.. (ik zal niet meer schreeuwen ;-) Zie het als frustratie , sorry
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • zojuist in veilige modus opgestart en daar ziet de imac de ipod wel... Herstart en de boel loopt weer. Ik denk ik meld het je even. Wel gek dat de senior advisor van Apple support niet met deze trek kwam? Annyway, blij
  • Goed te horen dat het weer werkt. Ik zal deze melding sluiten.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.