YouTube clip stopt niet bij drukken spatiebalk


Ik heb de laatste tijd op mijn MacBook Pro het probleem dat wanneer ik een YouTube filmpje afspeel en ik deze wil stoppen dat dit niet lukt bij de eerste keer drukken van de spatiebalk. Er lijkt dan iets te gebeuren in beeld maar de clip loopt door en als ik dan voor een tweede keer druk gaat het goed. Enig idee iemand??

Reacties

  • Welke browser gebruik je? Voor spatiebalk moet de video "in focus zijn". Ik weet een twee drie niet de oplossing voor je. Maar je kan ook de letter "k" gebruiken.

    Ik lees op internet dat meerdere personen hier last van hebben. Bij mij werkt het gewoon (heb jij niks aan :smile: ).

    Werkt het wel als je ergens op de pagina klikt?
  • Hoi Moi, ik begrijp wat je bedoeld en dat is ook wat er gebeurd. Ik werk met Safari. Wanneer ik een filmpje fullscreen afspeel en na een tijdje weer klein maak dan zie ik dat er linksboven naast het Youtube logo ondertussen een extra knop is verschenen met de tekst 'Navigatie overslaan'. Daar ligt dan de focus op en daardoor stopt de film niet meteen maar wordt eerst op die knop gereageerd. Ik ben er net achter gekomen maar ik snap nog niet waarom dit gebeurd. De knop verdwijnt ook weer nadat ik op de spatiebalk druk. Bij Youtube zelf ook niks kunnen vinden hierover.
Log In of Registreer om te reageren.