iPhone verhoogd energieverbruik na update naar iOS 7.1

Mijn Iphone 5 raakt snel leeg sinds de ios 7.1 update er is, mijn vraag is nu hoe kun je dit oplossen? heb nog niet kunnen ondekken hoe, ik heb wel al wat dingen uit geprobeerd maar werkt niet. Mvg Sandra

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Probeer om de accu te kalibreren:

    http://www.appletips.nl/de-batterij-van-je-iphone-of-ipad-kalibreren-voor-een-betere-batterijduur/

    En doe de volgende iOS update niet OTA (Over The Air = Wi-Fi) maar met iTunes. Ik heb hier ook wat problemen vastgesteld met twee (2) test iPhone 4S na een serie van OTA updates. Na een herstel met iTunes en het terugzetten van een backup waren alle problemen opgelost en zijn nooit meer teruggekomen.
  • De iOS update zet een aantal dingen weer aan, ook al stonden die uit, zoals bijvoorbeeld Bluetooth. Als je dat niet nodig hebt, kun je het uitzetten. Ik zet Bluetooth alleen aan als ik in de auto stap. Anders staat het uit. Scheelt batterijtijd.
  • timoshatimosha    Moderator
    Men ignoreert ook steeds dat na een iOS update Spotlight alle data opnieuw gaat indexeren. Dat is in iOS niet anders dan OS X. En nieuwe indexering kan aardig wat energie verbruiken afhankelijk van de hoeveelheid data.
Log In of Registreer om te reageren.