IOS 14 béta update beschikbaar

Hallo, even een vraag, ik krijg steeds een melding op mijn iPhone XR “ Er is een nieuwe IOS-update beschikbaar. Werk de IOS- 14 bèta versie bij” maar als ik die wil downloaden en installeren via Software-update is er niets beschikbaar. Ook de IPhone 11 van mijn vrouw geeft dezelfde informatie ook steeds weer! In afwachting van jullie reactie en met vr.groet, Arie

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    October 2020 aangepast
    Dit is een bug in iOS 14.2 Beta en daar is niets aan te doen tot de volgende Beta uitkomt. Dat is het soort problemen die men kan tegenkomen bij het gebruik van Beta firmware.

    Je kan een bug report indienen met de Feedback app. Maar ik lees op het Apple Developer forum dat er al tientallen bug reports zijn ingediend.

  • timoshatimosha    Moderator
    October 2020 aangepast
    Het probleem is opgelost met iOS 14.2 Release Candidate.
  • Timosha bedankt voor je info, ik wacht de nieuwste release rustig af
  • Sinds enkele dagen geeft mijn iPhone en iPad beide IOS 14 Public Beta 4 en iPadOS 14 zelfde beta 4 melding is een beta versie beschikbaar maar buj downloads is er niks te zien en geen updates. Best vervelend meerdere keren per uur per dag.
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.

    Zoals ik al schreef kan een Beta soms heel vervelend zijn.
  • timoshatimosha    Moderator
    De publieke Release Candidate iOS 14.2 Build 18B91 is nu ook beschikbaar. Hier kan dus een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.