Documenten scannen door iPhone in Finder

Krijg de melding bij het scannen van documenten met de iPhone naar Finder: er kan niet worden geïmporteerd vanuit ' iPhone van......'. Het apparaat is losgekoppeld. De iPhone heeft hetzelfde ID en netwerk als de laptop. Op beide apparaten is bluethooth ingeschakeld. Tevens heb ik het geprobeerd door de iPhone met draad te verbinden met de laptop. Veranderde niets aan de melding. Wie heeft er een oplossing?

Reacties

  • Dank je wallytax voor je antwoord. Ik heb gedaan wat in het artikel staat, maar de opmerking blijft komen en de scan gaat niet naar finder op de laptop.
  • Hallo Rien. Toen ik jouw vraag tegenkwam op dit forum heb ik het ook geprobeerd met mijn iPad en iPhone en er gebeurde ook niets. Heb toen van alles uitgezocht en wat blijkt ? Ik heb nog steeds Mojave op mijn oude mac mini (late 2012) en heb toen via iTunes mijn apparaten opnieuw gesynchroniseerd. Beiden heb ik toen wel aangesloten aan mijn mac. Wifi uit en aan en apparaten uit en aangezet en na ongeveer 15 min werkte het perfect.
  • Hoi Wally, Bedankt voor jouw bericht. Ik heb gedaan wat jij hebt geschreven en inderdaad het werkt weer als een trein. Hartelijk dank voor jouw moeite. Ik ben hier zeer mee geholpen.
  • Mooi dat het gelukt is. Dankjewel voor het terugmelden.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.