Update van OS X 10.6.8 naar hoger

May 2017 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hallo ik ben wim heb net de imac van mijn zoon hersteld die volgens hem gechrast was (harde schijf kapot) heb deze vervangen en probeer nu het os systeem te updaten ben eigenlijk een echte windows kenner maar hier mis ik de kennis hoe kan ik snel het systeem updaten?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    May 2017 aangepast
    In OS X 10.6.8 kan je met de Mac App Store updaten naar een hogere OS X versie. Eventueel heb je nog de Mac App Store update voor OS X Snow Leopard nodig:

    https://support.apple.com/kb/DL1860?viewlocale=en_US&locale=en_US
  • dank je heb ik ook al uit eerdere vragen gezien en ben dit aan het downloaden en dan zal ik dat installeren en kijken of ik dan kan updaten
  • Hallo, ik heb een oude E-Mac met Mac OSX 10.5.8 besturingssysteem (1,25 ghz processor en 1,25 gb werkgeheugen). De software kan niet meer geüpdatet worden. Maar ik vind het leuk om die oude bak te behouden en hem als tweede desktop te gebruiken. Wat kan ik doen om hem toch weer te gebruiken?
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je Mac aanzet gebeurt er dan iets?
  • Sorry voor mijn late reactie. Ik kan de mac wel aanzetten (in de veilige modus) en het is me ook gelukt internetverbinding te maken. de mac heeft de juiste datum/tijd ingesteld
  • Ik probeer het nog maar eens, omdat mijn vraag ondertussen helemaal is weggezakt. Wil je nog eens naar mijn eerder ingediende vraag kijken?:
    Hallo, ik heb een oude E-Mac met Mac OSX 10.5.8 besturingssysteem (1,25 ghz processor en 1,25 gb werkgeheugen). De software kan niet meer geüpdatet worden. Maar ik vind het leuk om die oude bak te behouden en hem als tweede desktop te gebruiken. Wat kan ik doen om hem toch weer te gebruiken?
    Ik kan de mac wel aanzetten (in de veilige modus) en het is me ook gelukt internetverbinding te maken. De mac heeft de juiste datum/tijd ingesteld.

    Dank alvast voor de moeite.
Log In of Registreer om te reageren.