onverenigbare update Iphoto waardoor updates niet meer gaan

Hallo,

Ik kan sinds een tijd geen updates meer uitvoeren op mijn Imac met alle gevolgen van dien.. kan bijvoorbeeld geen GPX bestanden downloaden.
Wanneer ik een update wil uitvoeren, kom ik altijd uit bij een onverenigbare update van Iphoto versie 9.6.1 en wanneer ik daar dan op klik (op iphoto) dan krijg ik de melding : dit artikel is niet beschikbaar in de store van België.
Kan iemand helpen? zou dit zo graag opgelost zien zodat ik opnieuw de meest recente update heb en alles verder dan ook lukt met de imac.

Alvast bedankt!
Groetjes
Sarah

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Een onverenigbare update van iPhoto 9.6.1 betekent dat het besturingssysteem van de Mac niet kan werken met die versie van iPhoto. Je zal OS X (macOS) moeten updaten. Welke versie van OS X draait er nu op die Mac?
  • hallo, sorry dacht dat ik dat erbij had gezet :( OS X 10.9.5 Ik kan niets meer updaten zolang dit van iphoto niet in orde is. ik las iets over Yosemite (nog nooit van gehoord :-) Moet ik die dan downloaden op de website van apple?
    bedankt voor je reactie!
  • timoshatimosha    Moderator
    iPhoto 9.6.1 gaat inderdaad niet werken op OS X 10.9.5 Mavericks. Met de Mac App Store kan je OS X 10.10 of hoger installeren.
Log In of Registreer om te reageren.