Gezondheids app neemt 48 GB opslagruimte in beslag

Hallo. Ik heb een iPhone SE 2020 en een Apple Watch. Mijn gezondheids app neemt 48 GB in beslag. Dit moet wel een bug zijn. Kan iemand mij helpen dit op te lossen aub ?

Reacties

  • September 2020 aangepast
    Geert,
    Bij mij totaal 19.8 mb dit op een iphone 8 met ios.14 ik zou de app verwijderen en opnieuw binnen halen.
  • Ja dat is mijn laatste hoop. Maar dan is al m’n data wel weg
  • Beste allen,
    Zie de foto, mijn gezondheidsapp neemt heeeeeel veel ruimte in beslag. Ik kan hem niet verwijderen oid.
    Hebben jullie tips want nu slaat hij foto’s en filmpjes niet meer op.

    Groet Paul
  • Mijn probleem is nog groter, 14,87 PB
    Kan telefoon niet meer normaal gebruiken....
  • Mijn telefoon geeft 1,61TB aan.
    Iemand al een oplossing gevonden?
  • Hier ook het zelfde probleem.
    Omdat er 1,61TB aan ruimte door de gezondheidsapp. Helaas nog geen oplossing kunnen vinden.

    -opnieuw opstarten 100x gedaan
    -meest recente update staat er op
  • Ik lees verder helemaal niets helaas, het lijkt een bug waar Apple niet eerder van heeft gehoord.
  • We zijn dus zeldzaam...
    Maar hoop toch wel dat er heeeeeeel snel een oplossing komt. Heb al heel wat uren internet struinen er op zitten, en alleen hier zie ik meldingen over het probleem voorbij komen.
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Ik ben er nu net ook achter gekomen dat mijn Apple Watch niet meer mijn activiteiten synchroniseert met mijn telefoon. Alles blijft op 0 staan sinds de update. 😓
  • Hallo allen. Bij mij is het opgelost. Eerst backup nemen van iPhone. Dan iPhone volledig wissen als nieuwe en backup terugzetten. Dan Apple Watch wissen en terug koppelen met iPhone. Nu is alles perfect. Ik heb wel veel tijd verloren omdat ik mijn backup niet terug vond. Dus eerst even checken dat die zeker gemaakt is. SUCCES !
  • En dan is de gezondheidsapp weer in de juiste proportie? Of is dit de oplossing van synchroniseren met Apple Watch?
  • Die staat nu op 400 MB in plaats van 48GB
  • Niet te doen een backup maken, zoveel schijfruimte heb ik niet op mijn laptop.
    iemand nog andere tips??
Log In of Registreer om te reageren.