Iphone-7 wordt niet door MacPro (laat 2011) niet gezien.

Iphone7 met IOS 13.3 wordt door mijn MacPro High Sierra met OS 10.13.6 in Finder en iTunes niet gezien wel de Iphone6. Apple support kon het online ook niet oplossen, daarna naar Amac Rotterdam gegaan hier lukt het ook niet, maar op een Mac met Catalina wordt het wel gezien

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Wij hebben hier een iPhone 7 met iOS 13.3.1 en een MacBook Pro Late 2011 met High Sierra. De iPhone wordt wel herkend door iTunes. Echter alleen na een update. Toen de iPhone 7 met iOS 13 voor de eerste keer werd aangesloten kwam er een melding dat er een update nodig was. Die update heb ik uitgevoerd.

    In macOS High Sierra wordt een iPhone nooit in Finder gezien.
  • Ik heb hetzelfde probleem.
    High Sierra (10.13.6) vraagt om update bij aansluiten iPhone want iMac (27-inch, Late 2012) kan mij iPhone SE met IOS14.0.1 niet lezen.
    Maar ik wil wèl op High Sierra blijven ivm nog in gebruik zijnde 32bits software.
    Weet iemand wat deze upgrade precies doet? Deze installeert hopelijk niet MacOS 10.14 of hoger want dat wil ik niet.
  • timoshatimosha    Moderator
    In High Sierra en Mojave is die update een aanpassing van iTunes. In Catalina een aanpassing van Finder.
  • OK, dank voor je snelle response, kan nu met gerust geweten die update doen.
Log In of Registreer om te reageren.