Melden Problemen met Apple ios 14 Update

Als ik binnen mijn wifi netwerk kom als ik van buiten kom dan synchroniseert mijn Mail en Gmail app niet dit probleem zag ik ook met eerdere ios versies maar is nu meer op de voorgrond
Ik moet mijn iPhone herstarten om de mail binnen te krijgen
Ik ervaar ook verbindingsproblemen met de Appstore die mislukt regelmatig hier moet ik ook mijn iPhone voor herstarten om de verbinding met de Appstore te herstellen dit is ook een bekend probleem met eerdere ios versies maar is nu ook meer op de voorgrond het updaten van apps gaat ook langzamer

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Er is/was een probleem met de App Store:

    https://www.apple.com/support/systemstatus/
  • Vandaag hetzelfde probleem als ik thuis binnen mijn wifinetwerk kom dan werkt het synchroniseren van de mail niet
    De Appstore wil niet starten ook geven apps geen nieuws meldingen de Apple tips app start niet
    Na het opnieuw opstarten van de iPhone werkt alles weer
  • Na het herstarten van de iPhone is de ingestelde standaard browser Edge weer teruggezet naar de Safari browser
  • Mijn ipad-pro is geupdate naar de laatste versie (iPad os14.0.1) en net als up-dates eerder al mijn pdf’s verdwenen uit iBooks. Ik gebruik geen icloud (uit overtuiging) maar had mapjes in ibooks gemaakt waar ik de pdf’s, die ik wilde bewaren, in heb gerangschikt (meer dan 400) en opgeslagen. Na de laatste up-date alles verdwenen, ik baal hier zo ontzettend van, had dit bij een eerdere update al eens eerder gehad, maar toen gedacht dat ik iets fout had gedaan, helaas! Apple mag toch niet beslissen wat en hoe ik iets op de ipad opsla? Is er een mogelijkheid dat ik alles weer terug kan vinden of moet ik dit verlies slikken?
Log In of Registreer om te reageren.