Nederlandse feestdagen niet zichtbaar na 31 dec 2020

Het valt me op dat de Nederlandse feestdagen maar lopen tot 31 december 2020 en niet daarna. Opnieuw toevoegen het niet, andere tijdzone met andere feestdagen werken wel in 2021. Dit zowel op Macbook, iPhone, iPad en bij alle gezinsleden. Iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Reacties

  • Als ik het goed begrijp, moet je een jaarabonnement hebben (en dat uiteraard verlengen).

    Quote
    Toegang tot alle beschikbare kalenders voor 1 jaar

    Met een jaarabonnement krijg je volledige en permanente toegang tot alle beschikbare kalenders inclusief (live) updates in je agenda. Een abonnement begint altijd met een gratis proefperiode van 1 maand, zodat je de dienst kunt proberen voordat je tot aanschaf overgaat. Een abonnement voor 1 jaar kost bij €1,99. De betaling van je abonnement verloopt via je iTunes-account en wordt afgerekend na bevestiging van je aankoop en ná de gratis proefperiode van 1 maand. Abonnementen worden automatisch verlengd, tenzij automatisch verlengen is uitgeschakeld ten minste 24 uur voor het einde van de lopende periode. Je kunt de functie ‘automatisch verlengen’ op elk gewenst moment uitschakelen in je iTunes-accountinstellingen. Annulering van de huidige actieve abonnementsperiode is niet mogelijk.
    Quote

  • Ben bang dat het toch een andere oorzaak moet hebben, want feestdagen kun je gewoon bij je iCloud agenda aanzetten. Werkt het bij jou wel?
  • Ik gebruik het zelf niet. Dit is wat ik lees bij de App.
    Heb zelf ooit een abo gehad op een andere.
    Die moest ik jaarlijks verlengen, wilde ik weer een jaar alle feestdagen zien.
  • September 2020 aangepast
    Rebuitstad,
    Kijk net op een ipad met ios12 en daar staan ook niet alle Feestdagen vermeld voor volgend jaar.
    Dus wie weet komt dat misschien pas eind van het jaar. Wie weet past Apple dat eens in de 10 jaar aan.
    Ik zie het dus ook nergens aangepast ipad / iphone met ios 14 niet. Ipad met ios 12 niet en ook niet op de Imac.
  • September 2020 aangepast
    Frankf het lijkt op een foutje van Apple. Als je de tijdzone aanpast op bv Australië dan staan alle feestdagen er wel in voor 2021. Dit geldt voor meerdere versies van de besturingssystemen. Het is geen abonnement wat je moet verlengen en zou standaard in de agenda van Apple zou moeten zitten.
Log In of Registreer om te reageren.