Plaknotities opent met twee schermen?

March 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik gebruik sinds pas notities, maar als ik die open dan krijg ik 2 schermpjes, hoe krijg ik die van het scherm, niet met esc, maar alleen met stop notities, en waar sla ik die op voor later, is er een manier om die gemakkelijk te gebruiken, BV op de achtergrond , graag uw hulp

Reacties

  • March 2014 aangepast
    Notities worden automatisch gesynct naar de Cloud - als je die tenminste gebruikt - die hoef je dus niet op te slaan. Op de Mac kun je de notities app naar je dock slepen dan kun je er makkelijk bij, sluiten doe je met het rode bolletje links of in het menu. Notities op de iPad sluit je gewoon met één keer drukken op de homeknop. Hoezo " op de achtergrond " je kan er altijd zo bij hoor. Op de iPad kan je evt de app open laten staan in het multitask venster.
  • Bedankt voor uw antwoord, maar sluiten met dat rood bolletje dat gaat niet, want daar is nergens een rood bolletje te zien , en dat vind ik vreemd, ik kan alleen op stop drukken via de dock, maar dat zal wel normaal zijn dan
  • Tom2000 , ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt, het gaat hier niet om notie,s, die werken goed, maar om plaknotietie,s in mijn Mac
  • ik gebruik ook plaknotities, bij mij staan er altijd 2 kadertjes open, waarvan ik er één gebruik voor gevoelige informatie.
    mijn vriendin heeft per ongeluk in dat kadertje in de linkerbovenhoek op dat icoontje gedrukt, en nu is dat kadertje weg. hoe kan ik dat tweede kadertje met mijn info erin terug vinden? ik kan enkel nieuwe, lege kadertjes openen...
  • mijn vriendin heeft per ongeluk in dat kadertje in de linkerbovenhoek op dat icoontje gedrukt, en nu is dat kadertje weg. hoe kan ik dat tweede kadertje met mijn info erin terug vinden?

    Naar mijn weten dan is dat weg. Heb net een test gedaan hier, klikken in de linkerbovenhoek van een plaknotities en vervolgens verschijnt een waarschuwing:



    Als toen niet op Bewaar is geklikt vrees ik dat die weg is.
Log In of Registreer om te reageren.