Time Machine of Acronis True Image for Mac

Wat is het beste backup prog. voor MacBook Pro ? Time Machine of Acronis True Image for Mac.Ik gebruik nu een probeer versie voor 1 maand van Acronis.Is het de moite om Acronis aan te schaffen,of is Time Machine voldoende ?

Reacties

  • Ik gebruik alleen Time Machine.
    Meerdere keren bestanden terug gezeten enkele keren mijn hele mac hersteld zonder problemen.
    De enige meerwaarde voor een andere backup dan TM is de mogelijkheid om deze in de cloud op te slaan.
  • Is dit 1 van de voordelen van Acronis,of heeft dit geen nut ?Incidents of ransomware targeting Macs are on the rise, and new strains are specifically attacking backup files to prevent users from restoring their data. That means Time Machine’s inability to store a backup safely in the cloud, where ransomware can’t get it, becomes an even bigger problem. Acronis True Image offers secure cloud storage and is the only backup software that includes cutting-edge technology that actively detects and automatically stops ransomware.
    Vertaling:
    Incidenten met ransomware gericht op Macs nemen toe, en nieuwe soorten vallen specifiek back-upbestanden aan om te voorkomen dat gebruikers hun gegevens herstellen. Dat betekent dat het onvermogen van Time Machine om een back-up veilig in de cloud op te slaan, waar ransomware deze niet kan krijgen, een nog groter probleem wordt. Acronis True Image biedt veilige cloudopslag en is de enige back-upsoftware die geavanceerde technologie bevat die ransomware actief detecteert en automatisch stopt.
  • Wat ik ooit begrepen heb is dat de huidige TM snapshots van recentere macossen read only zijn en dus niet versleuteld kunnen worden.
  • Ik denk dat ik Acronis aankoop en dan beide gebruik.2 kunnen meer dan 1 en de prijs is ook niet zo enorm.
  • Is inderdaad een goede oplossing, je hebt dan altijd een offline backup achter de hand.
Log In of Registreer om te reageren.