Home knop reageert anders sinds iOS 7.1 update

March 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Is het meer mensen opgevallen dat de home butten van zowel de iPhone als de iPad trager / anders reageert sinds de update naar iOS 7.1. Met namen bij het oproepen van de multitask functie brengt dit bij mij wat problemen met zich mee.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ik heb nog geen verschil gemerkt op een iPhone 4, 4S, 5s en een iPad Air. Welke problemen ondervindt je dan met de multitask functie?
  • Hier op 2x een ipod 5 en 2x een iPad 2 ook geen problemen. Misschien eens je home button eens calibreren?
  • Home button opnieuw calibreren lost het wel een beetje op, maar de reactie is niet meer zo snel als bij iOS 7.0.6.
  • Ik merkte het ook op mijn Air. Met dubbelklikken op Homebutton kwam niet het multitaskvenster, maar het actieve programma 'sloot' en het apparaat 'schoof' naar het eerste homescreen. Dan nog een keer dubbelklik op homebutton, dan pas kwam het multitaskvenster.
    Na een tweede keer compleet uitzetten en opstarten werkt het weer als vanouds.
  • Ik merk geen verschil. Maar hebben jullie beide wel alles open staande apps afgesloten? Dit kan je iPhone of iPad trager maken.
Log In of Registreer om te reageren.