Problemen met pagina`s van bepaalde site

Al geruime ondervind ik meerdere problemen met de site van touroperator Tui.be en Vip-Selection.be. Onderdelen van een pagina die niet werken of reageren. Omdat ik deze problemen zowel met Safari als met Chrome en Firefox browser heb ben ik van menig dat deze problemen niet aan men iPad liggen, maar klopt dit volgens jullie?
Of kan er misschien iemand met een iPad deze willekeurige pagina eens openen en kijken of als men bijvoorbeeld op de miniatuur foto’s drukt of deze hierdoor vergroten, of als men op bewaren drukt ((naast de hotelnaam) of dit werkt. Dit zijn een paar dingen waarop men iPad niet reageert.
Mocht jullie van menig zijn dat deze problemen wel degelijk door men iPad veroorzaakt wordt lees ik natuurlijk graag hoe ik dit kan oplossen.

Reacties

  • Hier iPad air 2. Foto's vergroten werkt goed en bewaren werkt ook maar dan alleen op de betreffende site.

    https://wallytax25457.stackstorage.com/s/HTGKk9Rim5qC2HFj
  • Thx voor deze reactie. En dus met andere woorden moet ik dan toch ervan uit gaan dat de problemen wel degelijk aan men iPad ligt? Wel eigenaardig want naast men eigen iPad waarop ik het met 3 verschillende browsers heb, werkt het ook niet op de iPad 2 en zelfs niet op een iPhone 6+ van iemand anders.
    Nu mocht het überhaupt toch te wijten zijn aan men iPad, enig idee wat dan de oorzaak zou kunnen zijn of wat ik kan proberen om het op te lossen.
  • August 2020 aangepast




    Hier op Ipad air 3 werkt alles perfect foto’s worden goed weer gegeven dus geen problemen. Ik zou de ipad eens goed resetten wie weet helpt dat.
    Of kijk eens op de volgende site https://support.apple.com/nl-nl/HT204098
  • Eveneens thx voor de reactie. Kunnen jullie me misschien even melden welk IOS versie jullie draaien. Men iPad Air wordt niet door iPadOs 13 ondersteunt en dus gebruik ik nog IOS 12.4.5. Hopelijk ligt niet daar het probleem, want toevallig draait de iPhone 6+ waarmee ik dezelfde problemen heb net dezelfde IOS versie als men iPad. Heb net een harde reset met men iPad gedaan, en dit geeft geen resultaat.
  • Het lijkt alsof JavaScript uitgeschakeld is. Voor Safari: instellingen - Safari - geavanceerd. Hopelijk is dat in iOS 12 ook zo, dat kan ik mij niet herinneren. Voor andere browsers weet ik het
  • JavaScript settng staat aan.
  • Hier werkt het op Ipad ios 13.6 en ook op een oude ipad Air 1 met ios 12.4.8 en inderdaad zoals Pramon zegt met JavaScript op groen
  • Heb ook een Air 1 en heb net IOS 12.4.8 geïnstalleerd, En JavaScript staat ook op groen, echter wil het bij mij niet werken,
  • En wat ik nog het meest eigenaardige vind is dat ik niet enkel op men iPad Air 1 maar ook op een iPhone 6+ deze problemen heb
  • Aangezien je het probleem met meerdere browsers hebt was de Javascript instelling al twijfelachtig, maar een poging waard.
    Ik heb verder geen nuttige ideeën meer.
  • August 2020 aangepast
    probeer nog eens het volgende wie weet helpt dat. Ga naar instellingen dan naar safari dan helemaal onder aan geavanceerd dan websitedata en verwijder alle webstitedata en probeer het dan nog eens. Soms moet je dat 2 keer doen om alles te wissen. En wie weet werkt het dan.

    suc6
  • Thx, Is het dan voldoende dat ik deze data enkel verwijder voor de betreffende sites of beter voor alle sites?
  • Ik zou alles wissen is van tijd tot tijd wel eens goed om alles op te schonend.
  • Ik heb nu deze van de betredende sites verwijdert, maar ook dat help niet. Ziet u soms nog andere mogelijkheden die ik zou kunnen proberen. Op de 6+ (die toch maar een reserve toestel is) heb ik ook al wis geschiedenis en websitedata gedaan, maar ook dat help niet. Er zit iets de goede werking van die sites in de weg, maar wat???
  • Nou bijna alles geprobeerd ik zou even chatten met apple of naar de apple store gaan daar moet het zeker lukken.
    https://getsupport.apple.com/?caller=cups&SG=SG004

    Groetjes frank
  • Ik heb nu ondertussen de 6+ (die toch maar een reserve toestel is waarmee ik af en toe wat berichten stuur en op internet ga ) als nieuw geïnstalleerd en zelfs dat brengt geen oplossing.
    Alleszins bedankt voor de hulp. Mocht ik uberhaubt toch de oplossing vinden meld ik deze zeker hier.

    Groeten
  • Men iPad komt niet meer in aanmerking voor gratis support hoor.
  • Nou ik zou het toch proberen had een mac van 2011 en daar hebben ze mij verleden jaar ook mee geholpen dus ik zou het proberen.
  • Beste Frankf, zou ik toch nog even erop mogen terug komen, of u zeker bent dat het wel degelijk bij u op een Air1 met Ios 12..4.8 werkt, want ik heb ondertussen al 3 verschillende devices waarop het niet werkt en toeval of niet al deze draaien op 12.4.8




  • Dit zijn de beelden van de ipad met ios 12.8.4 groetjes Frank
  • Sorry, maar ik meen bovenaan de foto’s tui.nl te zien, u zult het misschien niet opgemerkt hebben en waarschijnlijk omgeleid zijn naar de Nederlandse site van Tui. Het gaat mij niet om deze site maar wel om de Belgische site Tui.be. Dus misschien terug even men link opnieuw proberen
  • August 2020 aangepast
    Vicc55
    Ha ha je hebt helemaal gelijk dan lukt het inderdaad niet op alles wat ik klik gebeurd niets zou het niet aan de site liggen want dit is voor het eerst dat deze ipad niet door linkt. Wel gek dat de Nederlandse pagina wel namelijk door linkt. Hij is van mijn vrouw en ik hoor haar eigenlijk nooit dat ze problemen ondervind. groetjes en Suc6
Log In of Registreer om te reageren.