Office 2016 geeft beperkte updates/ moet ineens upgraden

July 2020 aangepast in Windows
Goedendag,
Office 2016 (licentie via Bol)(€.132,49 dus 'levenslang') meldt na updates (die al jaren en ook NU ok gaan) ineens dat ik moet upGRADEN!
Met Microsoft gesproken maar die roepen dat het komt omdat ik 2-jaar geleden mijn Hotmail account heb opgezegd.

Weet U hoe erg die 'beperktere' beveiliging is, of is dit een loos dreigement van Microsoft (zie afbeelding over upGRADE).
Het upDATEN gaat n.l. gewoon goed. Hoe erg zou die beperkte beveiliging kunnen zijn?

Ben benieuwd.

Reacties

  • Maar ik lees wel & ook: ALLE app's zijn nu UP-TO-DATE!....
  • Office 2016 is end-of-support op 13 oktober 2020, tenzij je (als bedrijf) dik wil betalen. Dan kan het nog tot 2025. Dit betekent dat Microsoft geen functionele updates meer zal uitbrengen en zeer waarschijnlijk ook geen beveiligingsupdates. Of je daardoor meteen een onveilig product hebt? Ik zal me daar niet over uitspreken maar ik gebruik ook Office 2016 en zal dat nog wel even blijven doen.
    Overigens: dat "levenslang" is correct, maar slaat alleen op de licentie die je gekocht hebt.
  • Heel hartelijk dank, pramon! Goed en Helder antwoord.
    k Ga, net als jij, nog maar even door met 'onveilig' (😁) Office 2016 gebruiken.
    Koop t.z.t. wel ooit weer s een nieuwe.
    Blij met deze reactie.

    Discussie kan nu gesloten.
    😴

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.