Contacten op mijn Mac laat zowel "ICloud" als "Op mijn Mac" zien.

July 2020 aangepast in iCloud
Ik krijg in mijn contacten op mijn IMac zowel mijn "ICloud" als mijn "Op mijn Mac" te zien? (Zie afbeeldingen)
Hierdoor staat alles dus dubbel. Hoe krijg ik alleen "Op mijn Mac" te zien?

Er zal ongetwijfeld ergens iets aan- of uitgevinkt moeten worden, maar ik kan het niet vinden.

Het gaat er dus niet om dat ik dubbele "Kaarten" in mijn contacten heb staan. Maar dat ik in zijn geheel de contactenlijst van de "ICloud" en die van "op mijn Mac" zie met alle sub groepen!!

Ik heb mijn accounts al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp helaas niet.

Op mijn IPhone zie ik gewoon de contacten zoals het hoort en ook als ik in mijn ICloud inlog staat het goed. Ook aanpassingen worden normaal gesynchroniseerd.

Besturing: MacOS Mojave (Versie 10.14.6)

Hopelijk weet iemand een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Marco



Reacties

  • July 2020 aangepast
    Als je naar contacten ga, en vervolgens voorkeuren open. Kun je kiezen voor accounts. Hier kun je de iCloud of op mijn Mac uitschakelen.

    Screenshot.png
  • Hallo Jemmie,
    Dank je voor je reactie. Helaas is dit niet de oplossing.

    Als ik kies in mijn contacten bij "Voorkeuren" en vervolgens "Accounts", heb ik daar links alleen "ICloud-CardDAV" staan. Als ik deze uitvink, verdwijnen al mijn contacten. Zowel die van "ICloud" als van "Op mijn Mac". Zie afbeelding

Log In of Registreer om te reageren.