iPhone 11 Pro met iOS 13.5.1 - geen “Places” album in Photo’s

July 2020 aangepast in Algemeen
Net enkele duizenden foto’s van mijn Mac Photo’s album via AirDrop naar een iPhone gezet. De overgrote meerderheid heeft op de Mac een locatie (ofwel manueel ingebracht of via de camera waarmee de foto gemaakt werd), maar GEEN ENKELE locatie wordt getoond op de iPhone. Ook als ik een Search op een locatie probeer lukt dat niet. Waar is die info gebleven ? Hoe krijg ik die Places terug ?

Reacties

  • Je bent zoiezo al opgelicht.. :D :D :D


  • @wallytax niet echt nuttige reactie ...
  • timoshatimosha    Moderator
    @Philip

    Geef dan aan over welke iPhone het wél gaat.
  • @timosha, het gaat over een iPhone 11 Pro, maar hetzelfde stel ik vast op mijn oude iPad Air 2 ... niet zeker of het hardware afhankelijk is dan wel iOS gebonden
  • July 2020 aangepast
    Maar wat dat met de reactie van Wallytax te maken heeft, ontsnapt mij ...
  • timoshatimosha    Moderator
    Titel van het topic aangepast.
  • Sorry als ik je gekwetst heb. Je bent een eerlijke jongen en weet zeker dat je ook geen leugenaar bent. Een iPhone 12 met IOS 13.5.1 bestaat niet en het kan zijn dat je het niet wist. Wat nog erger is dat een groot bedrijf als PureVPN zich wel op een vieze manier schuldig maakt aan bedrog. Kijk maar eens goed naar de foto. Loes Haasdijk is overleden op 03-01-2010.


  • @wallytax en waar heb ik ergens vermeld dat het om een iPhone 12 zou gaan ?
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2020 aangepast
    @Philip

    Dat heb je in de titel van het topic aangegeven. Ik heb daarna de titel van het topic aangepast!



  • July 2020 aangepast
    Ok. Die tikfout had ik niet eens gezien. Dan nog : er waren 2 mogelijkheden ... ofwel had ik het wel degelijk over een 12 en dan was de reactie met al dat leedvermaak (3 smileys) totaal misplaatst of het was een tikfout en dan was de reactie volledig irrelevant. Gebruikers van Appletips komen naar de Genius Bar om advies, niet om uitgelachen te worden. En tot hiertoe heb ik op de INHOUD van mijn vraag geen reactie gelezen, enkel veel poeha over de titel. Ik ben al gebruiker van Apple producten van toen er zelfs van een eerste Mac nog lang geen sprake was, en was tot nu toe altijd erg positief over AppleTips ... niet zo erg positief meer nu ...
Log In of Registreer om te reageren.