Duo Sim en twee keer Whatsapp

hallo ik heb sinds kort een iPhone X Met duo sim. Op deze telefoon heb ik een privé account en een privénummer. En ik heb een werk nummer en een werk account. Dit gaat allemaal goed. Nu wil ik ook twee keer WhatsApp. Dus de gewone WhatsApp en een business WhatsApp. De business voor mijn zakelijke klanten. En privé WhatsApp voor mij privé nummers. Echter, het probleem is dat ik op de business WhatsApp ook mij privé contacten zie. En dat ik op mijn privé WhatsApp de business klant te zien. Dat wil ik dus niet. Ik wil mijn privé contacten louter in de gewone WhatsApp. En ik wil mijn business klanten in mijn business WhatsApp zonder privé contacten. Hoe doe ik dat? Groetjes Erik

Reacties

  • July 2020 aangepast
    Hoe gebruik je dual-sim op de iPhone X? Pas op de XS is de eSIM gekomen waardoor je twee SIM kaarten kunt gebruiken.
    Verder heb je het over twee accounts, de iPhone kent geen accounts, wat versta je dan onder accounts?
  • July 2020 aangepast
    Wat ik bedoel met accounts: ik heb een iCloud mailbox en Outlook Exchange mail box beiden op de telefoon. Nu wil ik per “account” ook een Whatsapp. Alleen zie ik dan dus alle adressen.

    En ik wil mijn business klanten in mijn business WhatsApp zonder privé contacten. Hoe doe ik dat? Groetjes Erik
  • Mail account hebben niks te maken met whatsapp. Binnen de mail app zijn meerdere accounts te maken, whatsapp heeft die mogelijk niet, dus alles zal in de zelfde omgeving binnen komen en worden verstuurd.
  • Ik leg t idd verkeerd uit, oeps. Het gaat er om dat het 06 nummer van me werk en het 06 nummer privé. Beiden terecht komen in de adressen app.

    Whatsapp neemt alle adressen adressen over. Zelfs als je groepen maakt. Dat is t probleem
  • Ok, ik denk idd niet dat dat mogelijk is, whatsapp kan alleen maar toegang tot je hele adresboek krijgen en dit kan niet beperkt worden tot bepaalde mappen.
Log In of Registreer om te reageren.