Mis herinneringen op meerdere devices

Ik ben al heel wat vreemde zaken onder Windows en Mac tegengekomen waarvan ik de meeste wel via Google enz. kon oplossen. Maar nu loop ik tegen iets aan dat, wat ik ook probeer, niet wil lukken.
Vorige week heb ik een nieuwe iPhone SE 2020 aangeschaft en geïnstalleerd via de backup in mijn iCloud. Onder Herinneringen zie ik daar 15 items welke kloppen met wat er ik ooit in gezet heb. Ra, ra .... op al mijn anderde devices, een iMac, iPad Pro, MacBook Air en ook de nieuwe iPOhone SE 2020 van mijn vrouw, zie ik maar 1 item dat ik zeer recentelijk heb opgevoerd.
Wat ik ook bedenk, het helpt niet en ik weet niet hoe dit opgelost moet/kan worden. Ik ben vast niet de enige en iemand heeft vast de oplossing. Zou je die met mij willen delen?
Bij voorbaat mijn grote dank en blijf allen gezond!!

Reacties

  • Heb MacOS opnieuw geïnstalleerd. Hielp wel eens bij problemen. Helaas nu niet. Blijf dus wachten op goede tips.
    Zag op internet bij diverse items wel dat er diverse problemen zijn (geweest) met de herinneringen.app.
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2020 aangepast
    https://www.appletips.nl/herinneringen-ios-13/

    Eerste gebruik van de splinternieuw Herinneringen-app

    Dat het design en de volledige interface van de Herinneringen-app is vernieuwd hoeven we je niet te vertellen, dat zie je meteen. Toch is er iets opvallends te melden, wanneer je voor het eerst de Herinneringen app opstart krijg je een melding te zien met de vraag om de app bij te werken naar de volledige nieuwe versie. Dit is alleen aan te raden als je op al je apparaten gebruik kunt maken van de nieuwe app.

    Als dit niet het geval is kun je het beste wachten tot al je apparaten de nieuwste versie van de Herinneringen-app gebruikt. Wanneer je dit niet doet, zal iCloud de herinneringen alleen synchroniseren met de nieuwste versie. De oude app wordt dan niet meer bijgewerkt. De update naar de nieuwste versie doe je door naast 'Mijn lijsten' te tikken/klikken op 'Werk bij'.


  • Bij mij ziet het herinneringenscherm op mijn iMac iets anders uit. Bijv. geen kop 'Mijn lijsten' en ook geen "Werk bij'. Kan me ook niet herinneren dat ooit gezien te hebben
Log In of Registreer om te reageren.