Syncen agendas tussen Iphone en Macbook Pro

Als ik mijn Iphone7s aansluit op mijn MacbookPro via een USB kabel, moet ik mijn Iphone zien in de Finder van mijn MacbookPro. Beide apparaten hebben de laatste updates gehad en zijn op hetzelfde Wi-Fi netwerk aangesloten. Mijn Iphone wordt niet weergegeven in de locaties op mijn Macbook. Ik wil graag mijn agenda's op beide apparaten synchroniseren.
Hoe krijg ik mijn Iphone op mijn Finder te zien?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Draait die MacBook Pro ook werkelijk op macOS Catalina?
  • May 2020 aangepast
    Hij draait op Catalina 10.15.5.
    Ook heb ik de USB Kabel gecontroleerd.
  • Hij draait op Catalina 10.15.5
    Ik heb ook de USB kabel gecontroleerd en deze is OK
  • timoshatimosha    Moderator
    En op de iPhone draait iOS 13.5? Als je de iPhone met een originele Apple Lightning kabel aansluit wordt er gevraagd om de pincode in te geven. Is dat gebeurd?


  • Bijgaand een foto van de originele Apple Lightningkabel, die ik d.m.v. een Hub (ook origineel Apple) aansluit op mijn Macbook Pro.
    Ik merk wel, dat als ik de kabel aansluit op de Macbook, dat ik dan de Fotobibliotheek krijg te zien op mijn Macbook.
  • May 2020 aangepast
    Ter aanvulling:
    Toen ik de aansluiting voor het eerst plaatste, kreeg ik inderdaad het instelmenu te zien bij het openen van de Finder---Iphone---
    Op de een of andere manier zou ik graag dit instelmenu weer eens tevoorschijn zien komen, maar omdat de Iphone niet meer weergegeven wordt in de Finder, kan ik daar niet bij komen.
    De Iphone draait inderdaad op 13.5.
    Misschien komt U hier wat verder mee?
  • Staat in de voorkeuren van de finder wel het vinkje aan om CD, DVD en iPhones te laten zien?
  • Bedankt jemmie!
    Dit is de gouden tip!
    Hij stond inderdaad uit in de Finder Voorkeuren Locaties.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.