Constante foutmeldingen in iTunes 11.1.1.1 voor Windows 8.

October 2013 aangepast in Windows
Hallo,

Ik heb de laatste tijd ontzettend veel problemen met mijn iTunes voor Windows 8.
Ik heb geen Mac, (wat de problemen waarschijnlijk wel zou oplossen),omdat ik daar gewoon simpelweg geen geld voor heb, maar zou er wel graag een willen.

Maar daar gaat het niet om...

Ik heb dus constant van die rare problemen met iTunes... Eerst kwam er een probleem dat iTunes mijn apps niet kon synchroniseren met mijn iPhone en iPad, omdat hij niet kom bepalen welke apps er moesten worden gesynchroniseerd.

Dat probleem is nu opgelost, maar ik heb dus weer een andere...

Nu geeft iTunes steeds aan dat er geen reservekopie kan worden gemaakt met mijn iPhone en iPad, omdat die niet kan worden gestart.

Ik heb iTunes al meerdere malen verwijderd volgens het stappenplan (http://support.apple.com/kb/HT1923?viewlocale=nl_NL), maar dat heeft dus niet mogen baten. Ook heb ik iTunes helemaal uit het register verwijderd! Heeft dus niks geholpen!

Nog een probleem, dat iTunes wel apps synchroniseert, maar niet allemaal, ik krijg dus dit scherm (in de bijlage).
Maar dan komt er dus niks in itunes te staan, alleen maar een uitroepteken bij mijn iPhone.

Iemand, misschien , help :-(

Reacties

  • Serieus, nog helemaal niemand :-(
  • Heb je het al eens geprobeerd met een ander kabeltje of in een andere usb poort? Want het ziet er naar uit dat de verbinding tussen iphone en pc niet oké is.
  • Ja, dat heb ik al meerdere malen geprobeerd.

    Heb update naar Windows 8.1 gedaan, maar nog steeds niks opgelost.
  • Slotje Aub :D

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.