Verdwenen mail uit Gmail account

Goedenavond,

Sinds kort mis ik van een bepaalde periode, vanaf juli 2019 tot half april 2020, mijn mailtjes van mijn Gmail account.

Is er een veilige tool om deze weer terg te zoeken. Begrijp niet waar de mailtjes gebleven zijn.

Groet Rene

Reacties

  • April 2020 aangepast
    Gaat dit om een Mac of iPhone? en welke versie? Gebruik je de standaard Mail app of de app van Gmail?
  • Begrijp niet helemaal wat u bedoelt. Ik bekijk mijn gmail op mijn iMac via www.gmail.com of via de gmail app op mijn iPhone.

    Van de 1 op de andere dag ben ik dus mail kwijt (zowel op de iMac als op mijn iPhone met de App). Misschien heb ik zelf iets verkeerd gedaan.
  • Sorry spel foutje.

    Wanneer je op de iMac wanneer je in de mail ben kies voor 'Meer' en vervolgens 'Alle e-mail' zie de mails dan wel.
    Zie je de mails van voor die tijd overigens wel terug?
  • Ook dan mis ik de mailtjes vanaf 30-07-2019 t/m 12 april 2020. En voor 30-07-2019 de rest ook. En na 12 april ook alle mail
  • Als ze daar ook niet staan lijken ze toch verwijderd te zijn en gmail houdt verwijderde mail 30 dagen vast en verwijderd deze dan definitief.

    Ik zou niet weten hoe deze mails terug te halen zijn, misschien dat iemand anders een idee heeft?
  • Hoopte dat er wel een recovery tool beschikbaar zou zou zijn voor de iMac
    Maar toch in ieder geval bedankt
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik bekijk mijn gmail op mijn iMac via www.gmail.com


    In dat geval staat er geen mail op de iMac omdat je de webmail van Gmail gebruikt.
  • Ik gebruik mijn gmail ook op dezelfde wijze op mijn iMac
Log In of Registreer om te reageren.