iPhoto en iMovie kunnen niet geüpdatet worden

January 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
ik krijg foutmelding:
Deze update is niet voor deze Apple ID beschikbaar omdat de update is gekocht door een andere gebruiker, of omdat er een restitutie is gegeven voor het artikel of het artikel was geannuleerd. Ik weet zeker dat er geen andere Apple ID gebruikt is.
Weet iemand wat ik doen kan om het toch geüpdatet te krijgen, zonder dat ik mijn foto's kwijt ben?

Reacties

  • Heb je al geprobeerd je systeemtaal op Engels te zetten?

    Anders kun je het beste contact opnemen met Apple.
  • hallo nieuwe macbook air gekocht woensdag en ik heb hetzelfde probleem ,mag ik jou vragen om mij te helpen a u b hoe heb jij dat kunnen oplossen grt vyveymariebastinpaul@hotmail.com
  • Dit is een bekent probleem.

    Of.., het is dit: http://www.appletips.nl/de-valse-mac-app-store-update-meldingen/

    Of, er zijn meerdere Apple ID's op de Mac aangemaakt waardoor dit ontstaat.

    Laat even iets weten als er meer bekent is.
  • Ik heb dit ook gehad. Het is deels opgelost toen ik naar Mavericks overstapte. Ik kon alleen iPhoto en iMovie weggooien uit de programmamap, waarna ik de nieuwste versie kon downloaden uit de AppStore. (werkt bij alle programma's overigens). Momenteel loop ik telkens vast met de Firmware update in 10.9.1 die bij herstart weigert te installeren. Tijd voor een clean install......
  • Wanneer ik iPhoto verwijder, verwijder ik dan ook mijn foto's en mijn bibliotheek?
  • timoshatimosha    Moderator
    @Bryan

    Als je de iPhoto app verwijderd wordt er niet geraakt aan de iPhoto bibliotheek en de foto's.
Log In of Registreer om te reageren.