Syncen foto’s iphone en ipad

Mijn ipad en iphone syncen niet meer. Het lijkt me enkel om de foto’s te gaan, agenda staat wel nog ok. In icloud heb ik nog 0,7GB ter beschikking.
Ik heb ook de indruk dat het enkel mijn eigen foto’s zijn die niet meer doorgaan. Zo heb ik bv sinds begin december 2018 nog enkele foto’s die overgezet zijn naar mijn ipad, maar dit lijken mij allemaal foto’s die ik zelf niet genomen heb, en die mij doorgestuurd zijn via mail of whatsapp.
Ik heb een iphone X en een ipad air 2, beiden op IOS13.3.1
Kan dit te maken hebben met het bestandsformaat waarin mijn iphone foto’s neemt ofzo? En wat kan ik daaraan doen?

Reacties

  • Het kan ook zijn dat de hoeveelheid foto's de grens van 0.7Gb overschrijd, dan zal deze dus niet de foto's in de cloud zetten. Kijk eens bij iPad opslag hoe veel GB de foto's zijn.
  • ‘t Is eigenlijk heel vreemd zie ik nu. Mijn foto’s zijn overgezet van iphone naar ipad tot dec 2018. Nadien is er niets meer overgezet, en vanaf midden augustus 2019 is alles weer gekopieerd tot nu🤔.

    Kan het zijn dat icloud vol zat, dat ik een stuk leeggemaakt heb, en dat er een kopie gemaakt is van iphone naar ipad, beginnend met de meest recente, ipv chronologisch van oud naar nieuw? Want ik zie wel dat icloud ondertussen weer vol zit🤔
Log In of Registreer om te reageren.