Upgrade iPadPro 13.4 Logitech klavier steeds in qwerty ipv azerty! Hoe wijzigen?

Ik bezit een iPad Pro eerste generatie en ben er zeer tevreden mee. Samen met de cover van Logitech met een azerty klavier.
Zonet heb ik een upgrade van mijn iPad naar 13.4 doorgevoerd. Sindsdien typt mijn klavier qwerty i.p.v. azerty!
Al in instellingen gewijzigd Nederlands en Engels staan onder azerty aangevinkt en toch veranderd het niet. (Wel het toetsenbord op iPad zelf)
Ook via klavier naar de setting wijziging kunnen gaan deze is dan aangepast en werkte even terug correct tot ik die opnieuw wou gebruiken en deze handeling niet meer kan uitvoeren.
Kan iemand mij raad geven?
Alvast bedankt!

Reacties

  • 1. Doe eens een harde reset van je iPad
    2. Verwijder het externe toetsenbord en koppel opnieuw
    3. Doe een herstel van je iPad via de computer een plaats geen backup terug

    Begin met stap 1 en test het daarna, werkt het "jeeeee", werkt het niet stap 2 etc...
  • Bedankt Moi, ik denk het ondertussen gevonden te hebben. Via instellingen-> toetsenborden-> heb je “toetsenborden” en eronder “hardwaretoetsenborden“! In deze laatste heb ik de keuzes kunnen aanpassen waardoor het weer bijna compleet werkt. Slechts enkele functies werken niet, maar dat kan ik op een andere manier verhelpen.
    Toch bedankt en wie weet is dit hulpzaam voor anderen!
    👍😊
    Gusten!
Log In of Registreer om te reageren.