Stappenteller iPhone niet accuraat na update?

Mijn vrouw en ik wandelen samen, ik met mijn Apple Watch, mijn vrouw met haar iPhone.
Na de laatste update van de iPhone van mijn vrouw worden de stappen niet meer goed geteld; het zijn er een stuk minder dan voor de update.
Mijn aantal stappen over dezelfde afstand is ongeveer hetzelfde als voor de update.
Iemand enige idee waarom het aantal stappen op de iPhone nu niet meer goed worden bijgehouden?
Mijn vrouw heeft een iPhone 11, ik heb een Watch serie 4, gekoppeld aan een XR.
Ze heeft haar iPhone al een keertje opnieuw opgestart, maar dat heeft niet geholpen.

Reacties

  • April 2020 aangepast
    We dachten dat het probleem was opgelost, maar dat is niet het geval. Heeft iemand een oplossing voor een niet goed werkende stappenteller op de iPhone?
  • We dachten dat het probleem was verholpen, maar dat is niet het geval; daarom heb ik deze oproep opnieuw geplaatst.

    Mijn vrouw wandelt met haar iPhone 11.
    Na de laatste update van haar iPhone worden de stappen niet meer goed geteld; het zijn er een stuk minder dan voor de update.

    Ze heeft haar iPhone al een keertje opnieuw opgestart, maar dat heeft niet geholpen.

    Heeft iemand idee waarom het aantal stappen op de iPhone nu niet meer goed worden bijgehouden?
  • KorKor
    April 2020 aangepast
    Staat de juiste lengte van je vrouw ingesteld in de Gezondheid App? Klopt de gelopen afstand wel?

    Iets anders kan ik niet verzinnen, helaas gaat het inderdaad niet helemaal goed met die laatste update. Gisteren deed ik een fietswork-out van 57 minuten en volgens het overzicht in de Activiteiten App had ik maar 46 minuten getraind.
  • Dankjewel voor je reactie Kor.
    De lengt is goed.
    Het is een technisch probleem.
    Als er voorheen 7.500 stappen werden geteld, zijn het er nu bijvoorbeeld maar 400.
    Jaap
Log In of Registreer om te reageren.