iPhone 7 Met IOS 13.4 valt om de minuut uit

Hoi,

Ik heb een iPhone 7 128GB IOS 13.4 die om de minuut uitvalt.
Ik Heb deze iPhone ongeveer 3 maanden geleden 2e hands gekocht.
Dezelfde dag zie ik dat mijn accu wel erg snel leegloopt.
Na wat gesnuffel op internet kom ik erachter dat mijn accu vervangen moet worden.
Eerst stond er dat de accu 68% was en dat deze vervangen moest worden.
Maar Sinds vandaag zie ik bij Maximumcapaciteit een streepje staan zonder percentage.
Later op de dag begint mijn iPhone spontaan om de minuut uit te vallen.

Nu de vraag:

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
En heeft dit o.a. te maken met de accu of, is dit een fout in het besturingssysteem?
Heb de accu al willen vervangen bij de winkel, maar door Corona omstandigheden is dit niet mogelijk.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    March 2020 aangepast
    Dit is geen fout in het besturingssysteem. De accu is versleten en moet vervangen worden.
  • Ik heb van de iPhone5S van mijn vrouw de batterij zelf vervangen. Is met wat handigheid en voorzichtigheid goed te doen. Van eustore.ifixit.com batterij en speciaal gereedschap thuis geleverd. De volledige handleiding staat op hun site, dan hoef je ook niet te wachten tot de corona-gekte verdwenen is.
  • Heb je al de nieuwe update geïnstalleerd, verbind je iPhone met het net. Zodat je de update kan installeren en niet met een met een platte batterij zit. Daarna in instellingen ga je naar batterij en schakelt besparing in kijk dan ook naar de presentatie van de batterij mogelijk is 65% wat aan de lage kant bij een vol laden batterij,die 65% zijn de aantal punten,messchien zal je een nieuwe batterij moeten installeren. Maar eerst een bacup maken maar ook aan gesloten op net. Veel succes
  • Maak een afspraak met lap9, hoe ze kunnen oplossen in één nieuwe batterij moet geïnstalleerd worden.
Log In of Registreer om te reageren.