Foto laat zich niet plaatsen in 'Contacten'

Beste mensen. Ik gebruik het programma Foto's bewust niet op mijn Mac, omdat ik zoveel foto's heb, dat de ondervinding heeft geleerd dat dat het systeem ergerlijk kan vertragen. Ik gebruik een extern geheugen, en upload ouderwets met de hand. Voldoet wat mij betreft prima. Nadeel: ik kan geen foto plaatsen bij een adres/tel.nr in het Macprogr. Contacten. Ergernis nr. zoveel trouwens. WAAROM NOU NIET? Afbeeldingen komt niet voor in de korte lijst van mogelijkheden, dat alleen foto's (dus), camera (waar ik niks aan heb) en standaard (evenmin), toont. Hoe krijg ik nu zonder al te veel heisa TOCH een foto in contacten? Groet, Rob

Reacties

  • March 2020 aangepast
    Ropke,

    Of het helpt weet ik niet maar probeer eens het volgende sleep de foto naar je bureau blad en vandaar naar je contacten wie weet lukt het zo. ik denk dat je dit al zelf had geprobeerd. Of gebruik foto's een keer en maak daar een mapje aan met de naam contacten en plaats daar dan allen foto's in die je wil gebruiken.
  • Hey frankf!
    Dank voor het meedenken. Inderdaad had ik jouw optie al geprobeerd. Maar ook van daaruit was Contacten niet te vermurwen. Ik weet niet of jij het ook zo ervaart, maar het zijn de momenten waarop ik oprecht baal van de bijna spreekwoordelijke ontoegankelijkheid, of stugheid, of éénkennigheid van sommige Appleprogramma's.
  • March 2020 aangepast
    Hoy Ropke,
    Ik ben al jaren Apple gebruiker en ik moet zeggen dat het altijd zonder problemen hier werkt.
    En ik niet meer de vele problemen heb die ik in Windows had.
    Dus ik ben dik tevreden en ik loop heus wel eens tegen een probleem aan maar dan zijn er altijd oplossingen voor, en als je een ipad hebt probeer het daar eens op wie weet lukt dat wel.
    Groetjes en succes Frank
  • Je kunt toch een paar foto’s (of kopieën)in het programma Foto’s plaatsen? Suc6
  • Jos, NIET als ik foto's niet gebruik omdat ik dat niet wil.
Log In of Registreer om te reageren.