Mobee Magic Trackpad-app wordt niet herkend

Sinds de installatie van Mac OS High Sierra krijg ik de melding dat er geen Magic trackpad "paired" is met mijn iMac.
Vreemd, want de device werkt wel. De software lijkt niet te werken, die "ziet" geen trackpad.
Iemand een idee om hier een einde aan te maken?

Reacties

  • Hier ook van hetzelfde, de site van Mobee ligt al een tijdje plat, en op de emails reageren ze niet.... Hopelijk komt er snel een update uit.
  • Ok, het is gelukt !!!

    1) klik rechts op het icoontje van de magic numpad (meestal bovenaan je scherm rechts)
    2) kies "about"
    3) er opent zich een nieuwe kader op je scherm, klik op "website"
    4) de site opent, maar geeft een error weer
    5) op de error pagina, staat onder "ERROR 404" een nieuwe website, klik daarop
    6) er opent zich weer een nieuwe pagina, rechts beneden staat er "magic numpad"
    7) klik daarop en de nieuwe software wordt gedownload, in je downloadmap
    8) effe installeren en het werkt terug. veel succes
  • Heel erg bedankt, ik ga het proberen!
  • Ik zou graag willen weten hoe ik de nieuwe website kan vinden.
  • @JoelH:
    Helaas, alhoewel ik dacht dat jouw tip ging werken, blijkt dat niet zo te zijn. Ik heb de oude app eerst verwijderd, daarna de nieuwe gedownload en geïnstalleerd. Er wordt op zeker moment naar een serienummer gevraagd!? Ik heb helemaal niets meer aan verpakking of documentatie, dus dan houdt het op!
    In elk geval dank voor de tip!
  • @JoelH : Hi Joel Thank you for the tip ! I tried your procedure but I just got the old version 2.2 of magic numpad app. It kept asking to connect the trackpad, which is already connected... Which file version did you get this way ? could you perhaps send it to me to try it here ?
    thank you very much
    christophe
  • JoelH je manier werkt niet hoor ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding en er wordt steeds versie 2.2 gedownload.
  • Is er nog ergens een veilige download te vinden / krijgen van More Num30 numpad voor op mijn trackpad van apple?
Log In of Registreer om te reageren.