Berichten app badge symbool blijft 1 aangeven

Sinds een aantal dagen blijft op men iPad het badge symbool van de Apple berichten app aangeven dat ik een nieuw bericht heb, wat niet het geval is. Ontvang ik wel een bericht geeft het rode bolletje 1 aan en na het lezen blijft het rode bolletje 1 aangeven. Ik heb in instellingen het badge al eens uit en ingeschakeld, en ook men iPad al eens de volledige reset gegeven echter zonder resultaat. Op men iPhone die met de zelfde Apple id werkt is alles correct.
Hier soms iemand die een suggestie heeft hoe dit eventueel te verhelpen zou kunnen zijn.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Het kan helpen om alle gesprekken te openen, kan een flinke klus zijn, maar kan wel helpen.
  • Sorry, dat ik niet direct meer reageerde.
    Als je bedoelt met alle gesprekken te openen, gewoon in de linker kolom een voor een de contacten waarvan je berichten hebt ontvangen, aan te klikken, heeft dit spijtig genoeg geen oplossing gebracht.
    Heb nu ondertussen ook vast gesteld dat ook als ik meerdere berichten heb ontvangen de aanduiding 1 blijft. als iemand hiervoor een mogelijke oplossing weet, lees ik deze graag.

    Dank bij voorbaat
  • Even, ter info. Na een software update was het probleem opgelost.

    Mvg, Vic
Log In of Registreer om te reageren.