Gemini photo gratis app verwijderen

Heb gisteren op de iPad de gratis Gemini photo gedownload. Bij openen bleek die slechts drie dagen gratis en dan start meteen automatisch de betaalversie. Ik wou daarom de app meteen verwijderen, maar dit blijkt niet meer mogelijk. Hoe kan ik de betaalversie verhinderen ?
Graag advies wat ik moet doen. Thanks.

Reacties

  • Waarom kun je die app niet verwijderen? En als dat echt niet lukt kun je Apple een bericht sturen.
  • Bedankt kokkie44
    Heb intussen wél de app van de iPad verwijderd én van de iPhone, maar hij staat nog steeds in mijn lijst van recente aankopen in de app store, misschien is het probleem toch wél opgelost, ik zal het gauw te weten komen na de 3 gratis dagen.
  • OK,
    Bedankt !
    Ik heb de link getest en gelezen.
  • Ik heb ook een probleem met mijn Gemini Photos app, wellicht hebben jullie tips. Deze app staat in mijn abonnementen als verlopen (op 9-7-2020), maar wordt nog steeds maandelijks afgeschreven. Ik heb alleen de keuze om een abonnement te nemen, maar niet om deze te verwijderen/stopzetten. Gezien de maandelijkse betalingen loopt mijn abonnement nog? Heeft iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om de afschrijvingen stop te zetten? Alvast dank! Koen
Log In of Registreer om te reageren.