Apple Music VOOR JOU 'abonnement' verwijderen

k Heb ooit eens mij 'geabonneerd' op de wekelijkse afspeellijst App Music 'Chill Mix', elke zondag in Voor Jou! Deze muziek -die niet goed wordt bijgehouden/geadviseert door Apple Music, zij luisteren n.l. NOOIT naar mijn DISlikes- wil ik per direct stopzetten, verwijderen.
Maar ik krijg het niet voor elkaar.
Iemand een gewaardeerd idee?
Dank.

Reacties

  • Afbeelding:
    -



  • Het enige wat goed werkt is bedienen met SIRI...!
    Als je SIRI zegt een nummer niet leuk te vinden hoor je dat nummer NOOIT meer !!
  • Owwww, wat jammer. Ik zou graag die hele lijst voorgoed van mijn scherm wissen.
    Apple (Music) luistert idd. NIET naar duimpjes-omlaag, 'minder van dit soort muziek weergeven'.
    Krijg na tientallen negatieve duimpjes elke keer weer volop suggesties daarvoor.
    ;-(
  • January 2020 aangepast
    Wie weet heb je hier meer info. https://support.apple.com/nl-nl/HT204939 Uw abonnement opzeggen of wijzigen. groetjes frank
  • Dank voor je meedenken, frankf, maar dit werkt helaas niet voor mij. k Heb inmiddels duizenden nummers op mijn systemen gedownload. Als ik Apple Music op de manier opzeg VERDWIJNEN al die 1000'n nummers........ Daarmee is meer dan de helft van mijn muziekbibliotheek verdwenen.... Hou k alleen nog mijn oude CD verzameling over.
    Apple moet eigenlijk de keus geven of je die door hun bedachtte afspeellijsten wilt zien en behouden. Maar die optie heb ik nog niet, tot nu toe.
    :-(
Log In of Registreer om te reageren.