Time Capsule aangesloten op router?

February 2014 aangepast in Airport en netwerken
Ik heb mijn timecapsule nu aangesloten op mijn router, maar kan ik het ook nog gewoon in een stopcontact steken en zorgen dat hij als een nieuwe router functioneert zonder dat ik een andere kabel erin moet steken dan die ik in het stopcontact moet steken?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ik weet niet of ik het goed begrijp, sorry. Als je een Time Capsule, wat een router is, aansluit op een router dan heb je toch twee routers achter mekaar.

    En als je de Time Capsule niet aansluit op de router dan heb je toch twee verschillende Wi-Fi netwerken?
  • ja klopt maar ik gebruik hem ook voor het back-uppen dus dit is de tijdelijke oplossing. Maar kan ik hem ook als router instellen zonder dat er een ethernet kabel in moet? En zo ja hoe?
  • timoshatimosha    Moderator
    En naar waar moet die Time Capsule router dan routeren als hij met niets verbonden is?
  • hoe bedoel je? waar hij moet staan? (boven) Of met wat hij verbonden moet zijn?
  • timoshatimosha    Moderator
    Een router wordt in de regel verbonden met een modem. Een router kan ook verbonden worden met een andere router, in brugmodus.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.