Apple music via sonos, afspelen, hoe?

Kan ik ook rechtstreeks vanaf mijn Mac, muziek streamen naar de sonos? En ook rechtstreeks vanaf iPad/iPhone, zonder de app van Sonos.
Lees overal dat je de app moet gebruiken, maar ik zie nergens dat ik ook rechtstreeks van de iMac naar Sonos kan. Ik heb nu ook een HomePod en ik ben aan het uitzoeken of dat met de Sonos straks hetzelfde kan, qua muziek dan. Alvast bedankt

Reacties

  • JMRJMR
    December 2019 aangepast
    Heb je al eens geprobeerd via-muziekbronnen-lijningang, (om de lijningang te gebruiken, sluit je een apparaat aan op een compatibel Sonos-product.) ?
    Ofwel via-muziekbronnen-Muziekbibliotheek, daar kun je via "beheren" de muziekbibliotheek van je Mac gebruiken.
    Daarvoor heb je wel de Sonos app nodig.
    Als je Apple Music app bedoelt dan kun je die ook toevoegen via muziekbronnen, Muziekservices toevoegen.
  • Volgens mij moet je dan een abonnement op Apple Music hebben.
  • JMR , bedankt , ik heb nu de Sonos, maar rechtstreeks via de HomePod werkt niet, wel via iPhone/iPad/appletv, want dan stream je het. en via de app van Sonos werkt het ook. maar het is jammer dat google niet reageert op apple music op sonos alleen spotify
  • Tja, google en apple...zou te mooi zijn ;) ;) , veel plezier met de Sonos
Log In of Registreer om te reageren.