geen datum in Mail voor Mac

February 2019 aangepast in macOS 10.14 Mojave
Zijn er meer mensen die dit euvel herkennen : in mijn 3 maanden oude Mac heb ik vanaf het begin in Mail geen ontvangst-en verzenddatum.
Wel : vandaag en gisteren... maar na gisteren niets meer. Ook heeft elke email een tijdstip ;-( Apple hulp komt er ook niet uit. Inmiddels allerlei NVRAM gereset & MacOSX opnieuw geinstalleerd. Helaas geen resultaat ! Heeft iemand de gouden tip ?

Reacties

  • Is dat in alle weergaveopties ?
    Lijst, kleine weergave dubbelklik grote ?
    Als je sorteert op datum doet hij het ?
    Je kan een bericht ook weergeven met alle kopteksten , daarin staat een keer of vier de datum, of als brontekst..weer datum ...
  • WesleyWesley    Beheerder
    Hmmm kun je een schermafbeelding maken van je inbox? hier vind je terug hoe je een schermafbeelding kunt maken: https://www.appletips.nl/schermafbeelding-maken-op-iphone-ipad-mac-apple-watch-en-apple-tv/
  • December 2019 aangepast
    Hallo, ik heb hetzelfde voor. Het is inderdaad in de verschillende weergaven dat de datum niet zichtbaar is van mails ouder dan gisteren. Ik heb een scherm afbeelding gemaakt.
  • November 2019 aangepast
    @ barbrak,

    In twee screenshots die je hebt geplaatst is het e-mailadres duidelijk te lezen (e-mail afkomstig van Farmaline & Matthias van Mac leren).
    Verwijder die, ter voorkoming van spam, hack, phishing en andere ellende.
    Als je screenshots plaatst verberg dan alle privé gegevens, zo moeilijk is het niet, zie voorbeeld:





  • danku @Rai
    Maar ik krijg de screenshots niet meer weg.

    Heeft er iemand hier een ook een antwoord op?
  • timoshatimosha    Moderator
    Screenshots verwijderd.
  • Danku @timosha
    Heb je ook een idee hoe ik de datum terug krijg op de mail?
  • timoshatimosha    Moderator
    December 2019 aangepast
    Ik heb geen idee. Ik gebruik alleen Apple iCloud mail en daar heb ik die problemen nog nooit gezien. Ik kan het probleem dus niet reproduceren.
  • Ok heeft iemand anders nog een idee?
Log In of Registreer om te reageren.