Gmail loopt vast op iMac

December 2019 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Als ik vergeet Mail te "stoppen" / af te sluiten en ik zet de IMAC in de sluimerstand kan ik daarna bij het openen niet meer mijn mail app opstarten.
Ook herstart en uitzetten werken dan niet meer, omdat "mail dit verhinderd volgens de melding die dan verschijnt.
Alleen het fysiek uitzetten via de aan/uit knop is effectief.

Reacties

  • Welke OS staat op je iMac?
  • 10.13.6 (17G65)

    N.B. Bij de vorige versies had ik er ook al last van
  • Dit probleem is reproduceerbaar
  • Ik had dit ook, maar het is bij mij opgelost na het eenmalig verwijderen en weer instellen van de email ACCOUNTS, dus niet van de mail berichten(!)

    Al mijn email accounts zijn op basis van IMAP, dus na het weer instellen van de accounts werden deze weer volledig gevuld.
  • Ik zal morgen alle accounts verwijderen en weer instellen incl.IMAP op alle.
    daarna test ik het weer uit.
    Bedankt zover.
    Morgen rapporteer ik de resultaten.
  • Alles werkt nu goed.
  • Mooi, bedankt voor de terugkoppeling.
  • December 2019 aangepast
    Als ik vergeet Mail te "stoppen" / af te sluiten en ik zet de IMAC in de sluimerstand kan ik daarna bij het openen niet meer mijn mail app opstarten.
    Ook herstart en uitzetten werken dan niet meer, omdat "mail dit verhinderd volgens de melding die dan verschijnt.
    Alleen het fysiek uitzetten via de aan/uit knop is effectief.
    In het verleden heb ik op advies het gmailaccount verwijderd en later weer aangemaakt toen werkte het weer.
    Na een system update kreeg ik weer hetzelfde probleem.
    Het is simpel reproduceerbaar.
  • Ook bij Mojave
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Fijn dat de discussies zijn samengevoegd, maar wat is de oplossing ?
  • timoshatimosha    Moderator
    @Pollo

    Ik gebruik geen Google dingen dus kan ik ook niet helpen met Gmail. Je zal moeten wachten tot iemand met kennis van Gmail een oplossing biedt.
Log In of Registreer om te reageren.