Problemen met Firefox en nog meer,.

Ik heb de laatste dagen problemen met Firefox. In Netflix willen de films regelmatig niet opstarten en willekeurige apps blijven bevroren. Als ik de iMac uitzet dan blijft hij ook hangen. De stekker eruit trekken is dan de enige optie. In Safari heb ik veel minder problemen maar ook daar wil bijv. Firefox niet opstarten, het tekentje blijft op en neer gaan maar er opent niets en kan ik de Mac niet uitzetten. Dus weer de stekker er maar uit.
Wie heeft raad of hulp.. Voor Catalina had ik dit probleem eigenlijk nooit..

Groetjes Anouke

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Welke firefox versie gebruik je?
    Is hij up to date
    kan je anders volgende versie eens installeren en maar eerst de oude firefox verwijderen.

    https://www.mozilla.org/nl/firefox/developer/
    Dit is een versie gemaakt voor ontwikkelaars. en is vaak 1 versie voor, voor de normale Firefox versie.
  • November 2019 aangepast
    Ik gebruik Firefox versie 70.1.0. Ben nogal van het updaten...
  • Heb Catalina nog maar een keer geïnstalleerd en dat schijnt de problemen vooralsnog te hebben opgelost..
  • Helaas, ook apps die ik open buiten de browser op, willen of niet starten of niet afsluiten. Ook de Mac afsluiten blijft vaak hangen. Heb gisteren een keer of 5 de stekker eruit moeten trekken om verder te kunnen. De hardwarecheck met de D knop doet niet wat zou moeten. Mijn hele scherm wordt grijs en blijft dat. Om verder te kunnen moest ik, je raadt het al, weer de stekker eruit trekken.. Heb geen idee of het probleem hardware of software is...
  • Als ik jou was zou ik een schone install doen, maar dan ook echt schoon, want jij hebt veel meer problemen dan alleen firefox. Je belangrijke documenten wel eerst opslaan en dan opnieuw alles er op zetten.
    Kost wat tijd, maar anders blijf je aanmodderen.
  • Bedankt Kokkie, hoogstwaarschijnlijk laat ik volgende maand een SSD van 500GB installeren en mijn interne geheugen upgraden naar 16 GB... Misschien dat ik in samenwerking met de monteur er wat aan kan doen.
Log In of Registreer om te reageren.