Map Verzonden mails is verdwenen

Heb Iphone 5 eergisteren vervangen door nieuwe iPhone 8. Lukte goed want ik heb reservekopie overgezet via IMac. Alles werkte weer dacht ik.
Op iPhone 8 is laatste update nu 13.2.3
Als ik een email verstuur zie ik die nergens terug in de map verzonden emails.

Daadwerkelijk verzenden doet ie wel. Maar ik kan niet meer terughalen wat ik verzonden heb.
Heb Vodafone abonnement. Maar e-mail adres is van KPN (planet.nl)

Wie weet een oplossing?

Reacties

  • Is de mail ingesteld als pop of imap?
    Wanneer je op de webmail van planet kijk zie je dan wel de verzonden items?
    Heb je meerdere mail op de iPhone staan, bijvoorbeeld een iCloud adres?
  • Hoi, dank voor je reactie.
    1.Server inkomende post is pop; server uitgaande post is SMTP en dan adres van Vodafone, maar ik weet niet of ik dat zo openbaar kan vermelden.

    2.Met moeite op webmail van planet gekeken ( lang niet geweest ).
    Daar staan geen recente verzonden items. (wel nog wat oude van 2011 tot 2013).
    Wel recente inkomende items: vanaf eind november 2019.

    Geen iCloud adres, maar wel een hotmailadres, maar dat mailprogramma geeft geen problemen op mijn iPhone...daarvan kan ik gewoon alles zien.
  • ik snap er niets van. ik kijk nu op telefoon en opeens is map verstuurde berichten weer te zien :) :) :) :)

    Het raadsel is zomaar opgelost! Nog even gecheckt op de webmail van Planet, maar daar zijn nog steeds geen verzonden items te zien.. Maar daar keek ik toch al nooit.

    Wat mij betreft : probleem opgelost!
  • PS de nog van mijn andere telefoon verzonden mails staan er overigens niet meer.
    Maar dat is dan maar zo. Nu met de nieuwe i i g weer oké. En daar ging het me om.
  • Goed te horen dat het opgelost is.

    De reden dat je de verzonden mail alleen zichtbaar is op de iPhone 8 is dat de mail als pop ingesteld is. pop mail haalt de mail op en alles wat je verder met de mail doe blijft op de iPhone.

    Wanneer je de mail als imap instel zal alles wat je met de mail doe terug gezonden worden naar de server, dus ook je verzonden berichten, zodat je deze ook op andere apparaten kunt zien.

  • Oke dankjewel voorde uitleg !
Log In of Registreer om te reageren.