Mail app problemen met verwijderen uit het archive

Hallo, ik probeer mijn mailbox zo schoon mogelijk te houden. Nu ben ik alle berichten die niet relevant zijn aan het verwijderen en die wel relevant zijn sla ik op als PDF en zet ze op een andere locatie. Nu wil het geval dat ik na het verwijderen uit het archive en daana ook uit de prullenbak, de bestanden steeds weer terug krijg. Sommige heb ik al tien keer verwijderd. Ik snap er niet meer van. Bij de Icloud heb ik het vinkje weggehaald van de MAIL.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Als je een IMAP mail server gebruikt dan probeer om de mails via de web interface van de mail provider te verwijderen.
  • Ik gebruik GMAIL, maar als ik via Google Chrome naar Gmail ga dan staan die mails daar niet in. Deze mail box is helemaal leeg.
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik heb geen verstand van Google dingen. Maar als die mails niet op de Gmail IMAP server staan kunnen die eigenlijk ook niet in het Gmail account op de Mac staan. IMAP synchroniseert alle mails met de server.

    Waar staan die mails dan die telkens weer terugkomen.

    PS:
    Het vinkje in iCloud voor Mail heeft hier niets mee te maken. Dat is bedoeld om iCloud Mail te gebruiken. Google mail synchroniseert niet met iCloud.
  • In de mail.app onder Archive, gaat terug tot 1 januari 2015!
    Ik snap er ook niets van, al meerdere keren verwijderd. De Prullenbak ook steeds weer leeggemaakt maar het komt een paar minuten later steeds weer terug. Zo gauw de MACBOOK weer online is.
Log In of Registreer om te reageren.