Apple ID steeds opnieuw inloggen

Bij het installeren van Catalina heb ik ingelogd met mijn Apple ID, maar als ik Muziek of Apple TV of Podcast wil gebruiken moet ik steeds opnieuw in loggen met mijn Apple ID. Ik heb al een harde reset gegeven en ook al uitgelogd met mijn Apple ID en opnieuw ingelogd. maar blijft hetzelfde.
Wie weet wat ik nog kan doen??

Reacties

  • Ik ben er zelf ook mee bezig maar heb een forced restart gegeven en de Apple ID gegevens goed bekeken. Misschien dat het helpt!! maar als ik het eureka moment bereik geef in het door
  • Oke Bently85, ik hoor graag van je
  • Beste ptte,

    Geef je Mac een forced reboot en kijk in u menu naar je iCloud instellingen. Want het kan zijn dat het je herstel account verward met je Apple ID en dat kan je eraf halen (herstel account) en dan zou je Mac het moeten doen. Als niet hoor ik graag van je
  • Hallo Bently85, het probleem is nu gelukkig opgelost. heb eerst een forced reboot gedaan en toen heb ik een andere wachtwoord ingesteld, daarna clean install en ik kon overal inloggen met mijn ID.
    Dank je wel voor je reactie.
  • Ik had hetzelfde probleem. Er zijn bepaalde gegevens van een oude(re) omgeving aanwezig die het onmogelijk maken om in te loggen in iTunes Store. Een clean install werkt evenals een nieuwe gebruiker aanmaken met beheerrechten. Eerst uitloggen van de Cloud! Bij de installatie van de nieuwe omgeving (clean install) wordt geadviseerd om niet in te loggen in de cloud maar deze stap over te slaan. Eerst inloggen in iTunes Store (Apple tv of Muziek of Podcast) en daarna pas iCloud activeren.
Log In of Registreer om te reageren.