A.C. Ryan PlayOn HD2 met Airport Time Capsule

February 2014 aangepast in Airport en netwerken
Wie kan me helpen met een mijn probleem?

Sinds een tijdje maak ik gebruik van de nieuwste Airport Time Capsule 2TB in combinatie met mijn MacBook. Dit voor het maken van back-ups / router voor het netwerk. (Werkt tevens prima moet ik zeggen). Mijn Windows laptop zit ook op dit netwerk aangesloten maar ziet de harde schijf in de Airport Time Capsule niet.

Nu ben ik enkele uren aan het prullen geweest om mijn A.C. Ryan PlayOn HD2 mediaplayer werkend te krijgen met de Airport Time Capsule. In de map Data heb ik een map Films aangemaakt. Hoe laat ik mijn Mediaplayer films af spelen uit deze map?

Aangezien ook mijn laptop de schijf niet zag zojuist het Airport Configuratie programma daarop geïnstalleerd. Deze ziet de schijf nu wel en kan er ook in. Helaas bied dit geen oplossing voor mijn Mediaplayer aangezien ik daar natuurlijk geen software op kan installeren.

Alvast bedankt.

Danny

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    February 2014 aangepast
    Als File Sharing aan staat zou die mediaspeler de TC HHD moeten kunnen vinden via het SMB2 protocol. De TC HDD wordt dan geadverteerd als een FAT32 HDD.

  • File Sharing staat aan. Zojuist firmware even geupdate ook dicht mocht niet baten.
  • Na de mediaplayer opnieuw te hebben opgestart ziet de mediaplayer de Airport Time Capsule. Alleen ziet hij geen inhoud op de schijf staan. (Geen mappen en/of content op de schijf)
  • timoshatimosha    Moderator
    February 2014 aangepast
    Heb je het disk password gebruikt als dat is ingesteld? En kijk nog eens na of die mediaspeler wel echt SMB2 gebruikt ipv. SMB/Samba/OpenSMB.
Log In of Registreer om te reageren.