Snelle Jelle voor de naam bij foto

Leuk, maar als de foto in het oude programma Ifoto al een naam had gekregen? Is daar een truc voor om die overal te activeren?

(P.s., het overzetten vanuit Ifoto naar Foto's heeft giga veel fouten opgeleverd, dat ik nog steeds bezig ben met correcties. Beter was ooit geweest om het in blokjes van b.v. 1000 stuks te doen en niet vele 10.000den gelijk.... Gelukkig had ik extern nog oude kopieën !))

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Wat is Snelle Jelle?
  • Jammer, niet aan gedacht dat je het niet zou weten: iemand die snel iets doet, kan of nalaat. Sorry!
  • Maar nog steeds geen idee hoe ik dat zou kunnen doen?
  • Misschien zou je iets duidelijker uit kunnen leggen wat je bedoelt en/of wat je voor elkaar probeert te krijgen. Je verhaal is compleet niet duidelijk.
  • Ik heb heel veel foto's (helaas) gelijk laten verhuizen vanuit IPhoto naar Foto's. De meeste zijn verminkt overgekomen en die herstel ik langzamerhand. Afgelopen week bij Appeltips een tip om namen te vermelden. Die zaten er vroeger wel bij, maar ook niet meegekomen. Is daar een truc voor om dat alsnog (collectief) te doen?
  • k heb heel veel foto's (helaas) gelijk laten verhuizen vanuit IPhoto naar Foto's. De meeste zijn verminkt overgekomen en die herstel ik langzamerhand. Afgelopen week bij Appeltips een tip om namen te vermelden. Die zaten er vroeger wel bij, maar ook niet meegekomen. Is daar een truc voor om dat alsnog (collectief) te doen?
Log In of Registreer om te reageren.