Foto toegangsscherm te groot

Ik las ergens het antwoord op het probleem passende foto op toegangsscherm. Ik heb de tips geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik bij mijn foto's kijk dan zie ik hem goed. Zodra ik via achtergrond en helderheid op kies achtergrond naar mijn foto's ga zie ik maar de halve foto. Dan wordt hij heel erg uitvergroot. Welke schuifjes ik ook om zet, ik krijg het niet voor elkaar.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Erg vervelend, maar als je de tips hebt gevolgd dan lijkt het mij ergens raar. Toch is er nog een trucje. Open de foto applicatie en zoek de afbeelding die je als achtergrond wilt en open hem. Maak hem passend zoals jij hem graag wilt hebben op je toegangsscherm. Druk vervolgens tegelijkertijd op de aan/uit knop en thuisknop om een schermafbeelding te maken. Gebruik vervolgens deze schermafbeelding als achtergrond voor het toegangsscherm.
  • Hoi Wesley, dank je wel het is me eindelijk gelukt op deze manier. Nu valt wel de datum achter de foto weg maar daar gaan we nog wel eens naar kijken. Hartelijk dank.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.