1Password app synchronisatie en verwijder probleem

Wat een gedoe, ik heb het programma 1Password 6 welk het een poos terug niet deed. Daarom heb ik toen de update 7 gedownload en deze leek perfect te werken, maar achteraf synchroniseerde hij wel perfect, maar gaf alleen lezen bestanden. Ongeacht of ik ze op de Mac of in een IOS app aanmaakte werden ze wel gesynchroniseerd met 7. Alleen op de Mac bleven het alleen lezen bestanden, daar kon ik ze dus niet bewerken. Wat bleek je moet een abonnement nemen op 7 die update kun je niet kopen. Opeens werkte 6 ook niet meer, althans die synchroniseerde weer niet meer. De ontwikkelar gemaild maar zijn oplossing is het ook niet helemaal daar ik dan opnieuw zou moeten installeren, dat is iets te gek daar ik alle wachtwoorden kwijt zou kunnen raken. vandaag weer wat zitten klooien en 6 werkte maar niet, tot opeens een wonder geschiede en hij het weer wel deed. Zou 7 storing veroorzaken? Dan die maar weggooien, maar dat dat is opeens een probleem. Eerst nog even ik starte 7 nog even een keer op en opeens deed die het ook niet meer, d.w.z. hij synchroniseerde ook niet meer, mooi, dan kan hij zeker weg, maar wat nu weer: “Het onderdeel 1PassWord kan niet naar de prullenmand worden verplaatst, omdat het geopend is” HET IS HELEMAAL NIET GEOPEND!!!!! 1Password. Dus wat nu???? Slepen gaat niet en met een menuopdracht ook niet, hoe is de Terminal opdracht daarvoor? Waar kan ik die vinden? Geen idee en of dat werkt ook geen idee. Het programma openen en weer afsluiten helpt keer op keer ook niet, ik blijf dezelfde boodschap krijgen zodra ik het wil verwijderen. “Het onderdeel 1PassWord kan niet naar de prullenmand worden verplaatst, omdat het geopend is”

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.