browser biedt niet de beste beleving voor radioplayer iPhone SE -

November 2019 aangepast in iOS 13 | iPadOS 13
m'n man gebruikt geregeld radio zenders vr muziek via de website tijdens het fietsen.
Nu krijgt hij de melding als volgt
Deze browser biedt niet de beste beleving voor radioplayer.be. wijzig de parameters van je cookies.
Iphone SE software 13.1.3.
Safari browser.
ik hoop dat ik voldoende gegevens het gegeven.
graag hoe we dit kunnen oplossen
Vindt niet zo direct waar je die parameters kan wijzigen en ook in wat ?
Moeten we een andere browser nemen en welke dan of is voldoende de parameters wijzigen ?
oeps ik zie dat het in de verkeerde categorie staat, mag verplaats worden

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Om Belgische radiozenders te beluisteren is er toch veel beter dan om het even welke mobiele browser. De Radio en BelgiumRadio apps bijvoorbeeld.
  • hij heeft al de STubru app.
    maar voor een bepaalde zender Radio Willy via DAB is er nog géén app denken we.
    met deze krijgt hij deze melding.
    Maar wat bedoelen ze met parameters wijzigen van je cookies, snap niet wat dat te maken heeft met de zender
  • timoshatimosha    Moderator
    November 2019 aangepast
    Die website ziet Safari op de iPhone als een mobiele browser, wat het ook is. In mobiele Safari kan je niet veel wijzigen aan cookies. Bekijk de instellingen van Safari eens.

    In de app Belgium Radio Live staan alle Belgische radio's, ook lokale zenders. Maar die Willy staat er niet tussen.
  • KorKor
    November 2019 aangepast
    Je kunt onderstaande URL gebruiken, open deze in Safari:
    https://playerservices.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/WILLY.mp3


    Bovenstaande link kun je als favoriet bewaren of je kunt er met de Opdrachten App een soort app van maken:




    Of je kunt een App zoals VLC gebruiken om deze stream af te spelen.

    BTW er worden best leuke nummers uitgezonden door deze radiozender.
  • @timosha ok, bedankt, we kennen er neit veel van, vandaar dat we jullie hulp vragen.
    We konden niet direct de link leggen tussen de parameters v/d cookies wijzigen en de browser.
  • @Kor
    bedankt hiervoor.
    heb je die zelf aangemaakt ?
    Sorry we zijn op dit gebied geen cracke ;-)

    nu dit "Bovenstaande link kun je als favoriet bewaren of je kunt er met de Opdrachten App een soort app van maken: "
    is dat makkelijk te doen of moet je daar gevorderde vr zijn.


    idd, veel muziek en weinig geleuter ;-) vandaar dat m'n ventjes hem geregeld opzet

  • Het was laat gisteren toen ik mijn bericht maakte, had er niet aan gedacht dat het favoriet maken van deze link niet zo eenvoudig is. Bovenstaande link brengt je naar de website waar de stream is, maar eenmaal daar aangekomen wordt Safari doorgeleid (vandaar redirect) naar het echte adres van de stream. Die is niet iedere keer hetzelfde, hierdoor kun je die niet als favoriet in Safari instellen. Met een omweg wel, maar dat is lastig uit te leggen.

    Je zou een favoriet van dit onderwerp kunnen maken en dan iedere keer via deze pagina de stream van Willy starten. ;-)

    Dan is denk ik de Opdrachten App gebruiken het beste. Zie hier voor een handleiding:
    https://support.apple.com/nl-nl/guide/shortcuts/apdf22b0444c/ios
    en dan met name dit deel:
    https://support.apple.com/nl-nl/guide/shortcuts/apd84c576f8c/3.2/ios/13.2
  • November 2019 aangepast
    @Kor, het is ons dan toch gelukt een favo er van te maken en kregen direct muziek. Weten natuurlijk niet hoe het gaat zijn wanneer Walter onderweg is, we zien wel.
    Ok ivm Opdrachten, gaan dit eens bekijken bedankt vr de links.
    Niet simpel zo te zien.
    Dat wordt goed bestuderen
    nog een fijn weekend
  • Met een favoriet werkt het ook. Mocht de link niet meer werken op een gegeven moment, dan kun je de favoriet altijd nog wijzigen naar bovenstaande link.

    Door bij de favorieten op Wijzig te tikken en dan op het punthaakje tikken bij de desbetreffende favoriet.




    Prettig weekend.
Log In of Registreer om te reageren.