Herinneringen zijn allemaal verdwenen op mijn Iphone

Vanaf gisteren zijn al mijn herinneringen verdwenen op mij Iphone, weet iemand hoe ik die terug krijg, ik zie ze wel staan in mijn icoud.
Er staat wel onder herinneringen op de cloud " Met jou gedeelde lijsten zijn nog niet beschikbaar op iCloud.com, wat betekend dat juist.

Reacties

  • Ik wil nog eens informeren als iemand meer weet over de synchronisatie-problemen met Herinneringen, Sind de update naar 13, zou er nog een update komen, graag uw mening.
  • timoshatimosha    Moderator
    In macOS Catalina en iOS 13 is er een nieuw formaat voor Herinneringen. Als je op één toestel de Herinneringen omgezet hebt naar het nieuwe formaat worden die alleen zichtbaar op toestellen met iOS 13 of Mojave als daar ook het nieuwe formaat gebruikt wordt.

    In de Herinneringen app staat een knop met "werk bij" om te converteren naar het nieuwe formaat.
  • timosha, sorry voor mijn laat antwoord, ik werk nog met macOS siërra op mijn iMac van 2012, ik kan niet hoger gaan, of ik moet een nieuwe mac kopen, en ik zit met een nieuwe Iphone 11, als ik rechtstreeks van uit iCloud.com of mijn Iphone 11iets ingeeft dan werkt hij dat wel bij naar mij Iphone 11, maar als ik via de app herinneringen op mijn mac iets ingeef dan komt dat niet op mijn Iphone, ik meen dat ik ergens iet gelezen heb dat het bekent is bij Apple, of bestaat er voorlopig geen oplossing voor mijn probleem, ik werk veel met de app herinneringen.
  • timoshatimosha    Moderator
    November 2019 aangepast
    Een iMac 2012 kan met macOS 10.15 Catalina werken:






  • timosha, bedankt voor uw snel antwoord, maar ik ben wat vergeten te zeggen, ik heb in augustus 2012 een nieuwe iMac gekocht, maar nu blijkt dat ze mij een iMac van mei 2011 geleverd hebben, dus een imac van een jaar oud, die zou niet te update zijn, of weet u misschien een oplossing, dat zou mij heel gelukkig maken, want ik gebruik mijn mac alleen voor op internet, en die werkt nog perfect.
  • timoshatimosha    Moderator
    Herinneringen die aangemaakt worden in het nieuwe formaat onder iOS 13 kunnen niet synchroniseren met macOS Mojave en ouder. Daar is niets aan te doen.

    De technische reden is dat het nieuwe formaat CalDAV synchronisatie niet meer ondersteunt.
  • Toch bedankt voor uw antwoord, ik zal dan een nieuwe moeten kopen.
Log In of Registreer om te reageren.