bij controle welke apps 32-bit of 64-bit zijn op m'n Mac, nog programs 32 bits ?

October 2019 aangepast in macOS 10.14 Mojave
zie bij mij ook nog steeds NEE staan bij : AAM registration notifier, AAM updates notifier,AAM launcher until,iDVDniMovie08, iPhoto, iWeb, AD manager, Adobe application manager, Adobe download assistant,Adobe help, Adobe mediaplayer, Adobe updater 6.2.0.1474

heb ook de PS CC, vroeger PS CS6 (CS6 reeds verwijdert)
hoe dit oplossen ?
momenteel nog Mac OS Mojave, maar wou ff checken vr dat ik beslis nr Catalina te gaan.

Kan je dan niet best die iDVD, iMovie08,iWeb verwijderen van je Mac ?
iPhoto misschien niet problemen dan met photos ???

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Die 32-bit Adobe Application Manager (AAM) en andere 32-bit Adobe dingen gaan niet werken in Catalina. Ook die antieke iDVD, iPhoto en iWeb niet.
  • @timosha
    Ok, geeft dit problemen met m’n PS CC ?
    Die Adobe dingetjes zou dat vn de vorige PS kunnen zijn ?
    Wat die i zaken betreft dan verwijderen of niet ?
  • timoshatimosha    Moderator
    Of je die 32-bit software nu verwijdert of niet ze gaan in ieder geval niet meer werken in Catalina. Over de i-apps zet Catalina een verbodsteken.
  • Dan kan ik ze niet meer verwijderen ?
    Dan toch best verwijderen neemt alleen maar geheugen in.
    Had graag geweten of Die Adobe zaken dan vn vorige versies zijn ????
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik weet niet of die Adobe dingen van een vorige versie zijn. Ze zijn in ieder geval van een versie die niet compatibel is met macOS Catalina.
  • Kan ik dat ergens vinden ?
  • I apps dan nu niet best verwijderen ?
  • De "Adobe dingen" uit uw verhaal zijn bij mij niet van een oude versie. Adobe heeft veel kopers van "Photoshop Elements 2019" bedrogen. Is verkocht als een 64-bit programma maar enkel "Adobe Application Manager", "AAM Updates Notifier" en "AAM LauncherUtil" zijn nog 32-bit onderdelen zodat het programma niet meer werkt met Catalina. Tof bedrijf!
  • @timosha ok, zal ze maar laten staan en afwachten wat de toekomst brengt.
    ga in ieder geval toch nog wachten met Catalina, als ik alles lees van probleem hier en daar, pffff
    @Lebro
    spijtig vr U , maar ik spreek hiervan een PS CS 6 das al oud, vandaar dat ik dacht dat het misschien van deze oude versie was
  • timoshatimosha    Moderator
    October 2019 aangepast
    @IngridVD

    Wij hebben hier op twee (2) MacBook Pro en op twee (2) iMac macOS Catalina draaien zonder de minste problemen. Één (1) van die MBP is zelfs nog uit 2012. Maar, wij gebruiken geen "handige tooltjes" of "cleaners" die de boel kunnen verzieken.

    Succes verder ;-) Mag er een slotje op?
  • @timosha
    ok, welke bedoel je van die tooltjes of cleaners ??
Log In of Registreer om te reageren.